![]() |
|
|
#1 |
|
Lasse wankel
Reg.datum: jan 2006
|
Vilka kör på Kjula 30-31/5?
Vi gör det iaf, Team Back in Black Mazdan ska åka en 10a i år så de så "lol"! Vore kul att se lite vassa sug motor bilar då jag själv är en sug motor nörd
!/Lasse |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ligger med kruvorna
Reg.datum: aug 2002
|
Jag hoppas på Björn sätter en 8a första repan, sen kan han forsätta meka
|
|
|
#3 |
|
Moderating Carmaniacs
Reg.datum: nov 2001
|
Jag ska köra på kjula.
Om jag hinner köra 8 repor vet jag inte, men hoppas att bitarna håller ihop iaf.
Björn325 Hot¤Wok Racing bjorn@woken.se 9,54 - 249 med SR20DE 2010 Sveriges snabbaste och Europas näst snabbaste FWD-bil. Tack till: IDG-Tools DTE Racing Airtune Japtuning Scary Paint Next event Gecco cup Polen 21-22 aug Moholmsstrippen 28-29 aug |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reg.datum: mar 2006
|
Om nu bara motorn kommer i bilen så...
Står och väntar på att bli bromsad. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Registered User
|
Min garagekompis Magnoos ska köra. Själv vete katten just nu.
/J |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Gaylord deluxe
Reg.datum: dec 2002
|
Jag kan inte bestämma mig.....
Jag har ju en ny besiktigad Charger att gasa med... Åt andra sidan skulle jag kunna välta upp en platta bärs på flaket och rassla dit som publik i Chevy-trucken.... Får se hur det blir... Jag är ju ganska bekväm av mig och tycker ju om en kall i solen så jag vet vart det lutar åt..
Jag besitter kraften som moderator Dodge Charger ET : 10,69@ 202km/h , 440 cui NOS Chevrolet " Storpannan " C10 Pickup , 6,2L Diesel Volvo 145 1970. B20 turbo intercooler MS Cinderella ,50HK Johnson Ancas queen 24,Killer B20 med dubbla |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Moderating Carmaniacs
|
Citat:
Björn325 Hot¤Wok Racing bjorn@woken.se 9,54 - 249 med SR20DE 2010 Sveriges snabbaste och Europas näst snabbaste FWD-bil. Tack till: IDG-Tools DTE Racing Airtune Japtuning Scary Paint Next event Gecco cup Polen 21-22 aug Moholmsstrippen 28-29 aug |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reg.datum: mar 2006
|
apropå Kjula.
Någon som skall hem lördag och tillbaks söndag morgon och skulle kunna ta en liftare (västerort)? Skall på kalas på lördagen och skulle vara skönt att slippa dunra Hanomag fram och tillbaks..... |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Registered User
Reg.datum: okt 2004
|
[QUOTE=jz]Min garagekompis Magnoos ska köra. Själv vete katten just nu.
/J Klart du ska köra...jag ska ju dit med Chevellen....om jag får mina däck klara...och dom har man nu fått på fälgarna...nu saknas det ett släp bara... Senast redigerad av Lars Chevelle66 den 2009-05-19 klockan 13:56. |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Registered User
|
[QUOTE=Lars Chevelle66]
Citat: